نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ولاهوویچ دستمردی همانند لائوتارو مارتینز می خواهد

ولاهوویچ دستمردی همانند لائوتارو مارتینز می خواهد

یوونتوس و دوسان ولاهوویچ در حال کار بر روی توافق برای تمدید همکاری خود هستند، اما میان دو طرف فاصله ی زیادی برای توافق نهایی وجود دارد.

 

قرارداد این بازیکن صربستانی تا سال 2026 اعتبار دارد. در حالی که دستمزد فعلی او حدود 7 میلیون یورو است، طبق توافقنامه، دستمزد خالص همچنان به 12 میلیون در فصل 2025/26 می رسد.

 

بدیهی است که اینها ارقامی هستند که یوونتوس نمی تواند از عهده آنها برآید، که یکی از دلایلی است که این باشگاه بسیار ناامید است تا تمدید قراردادی را که این شرایط را اصلاح می کند، امضا کند.

 

باشگاه امیدوار است امضای این بازیکن را در قرارداد جدیدی قرار دهد که هزینه ها را تا سال 2028 تقسیم می کند.

 

بنابراین طبق گزارش Il Corriere dello Sport

 

یوونتوس به ولاهوویچ پیشنهاد قراردادی 4 ساله جدید با دستمزد 8 میلیون یورویی داده است.

 

روزنامه رومی خاطرنشان می کند که دارکو ریستیچ، ایجنت این بازیکن، طی یک ماه و نیم گذشته دو بار برای مذاکره با مدیران باشگاه به تورین پرواز کرد و آخرین دیدار او هفته گذشته انجام شد. با این حال، دو طرف هنوز به توافق کامل دست پیدا نکرده اند.

 

همانطور که این منبع توضیح می دهد، ولاهوویچ و ایجنتش به دنبال ارقام بالاتر هستند، به ویژه آنهایی که با دستمزد گزارش شده ای که اینتر به کاپیتان خود لائوتارو مارتینز ارائه می دهد، مطابقت دارد.

 

انتظار می رود که آرژانتینی قرارداد جدیدی با نراتزوری امضا کند و تا سال 2028 هر فصل 10 میلیون یورو به دست آورد.

 

علاوه بر این، این گزارش معتقد است که یوونتوس می تواند تصمیم بگیرد که ولاهوویچ را در تابستان امسال به بازار عرضه کند، اگر آنها نتوانند توافقی را برای تمدید به دست آورند.

 

آنها امیدوارند حداقل 50 میلیون یورو جمع آوری کنند تا از دست دادن سرمایه جلوگیری کنند و سپس این مبلغ را دوباره روی یک مهاجم جدید سرمایه گذاری کنند


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: